Memnuniyetiniz Önceliğimiz!

Hatalı veya Hasarlı Ürünler

Hatalı Ürünler:

Yanlış ürün teslim almanız durumunda, lütfen teslimattan sonraki en geç 2 iş günü içinde, teslim edilen ürünlerin fotoğraflı kanıtlarıyla birlikte bizimle iletişime geçin. En kısa sürede doğru ürünlerle değişimi organize edeceğiz.

Hasarlı Ürünler:

Doğal taşlar hassas bir yapıya sahiptir. Ürünleri en güvenli şekilde paketlemek için azami özen gösteriyor olsak da, taşıma sırasında beklenmedik durumlar yaşanabilir. Teslimatınız ulaştığında, lütfen sadece teslimat belgesini imzalayıp sürücünün ayrılmasına izin vermeyin. Paletin üzerindeki ambalajı açarak herhangi bir hasar olup olmadığını dikkatlice kontrol edin. Eğer herhangi bir hasar tespit ederseniz, lütfen teslimat notuna “HASARLI” ibaresini ekleyerek imzalayın. Bu durumda, hasarlı ürünlerin değişimi tarafımızca karşılanacaktır. Teslimat notunun bu şekilde imzalanmaması durumunda, ücretsiz değişim yapmama hakkımızı saklı tuttuğumuzu önemle belirtiriz.

Hasar fark etmeniz halinde, lütfen teslimattan sonraki 72 saat içinde fotoğraflı kanıtlarla birlikte bizimle iletişime geçin. Sorunu çözmek için elimizden gelenin en iyisini yapacağız.

Fikrinizi Değiştirme

Ürünleri iade etmek istemeniz durumunda, lütfen teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde bize bildirin. Size iade süreciyle ilgili talimatları ileteceğiz. Ürünlerin, yazılı talimatlarımız doğrultusunda bildiriminizi takip eden 14 gün içinde tarafımıza geri gönderilmesi gerekmektedir. Lütfen, ürünlerin nakliyesi ve güvenli bir şekilde iadesinin müşteri sorumluluğunda olduğunu unutmayın. İade edilen ürünlerde herhangi bir hasar veya eksik olması durumunda, bu durum iade tutarından düşülecektir. Talep etmeniz halinde, iade edilen ürünlerin fotoğraflı kanıtlarını da sizinle paylaşacağız.

Güncelleniyor…
  • Sepetinizde ürün bulunmuyor.
error: İçerik korunmaktadır !!